Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Annonce Annonce

Zobrazit menu Chci prodat věci

Časté dotazy

Obecné

Co je NeřešProdej?

NeřešProdej je služba, která za vás prodá vaše nepotřebné věci. Rychle, jednoduše a bez starostí. Pro věci si zdarma přijedeme, nafotíme je, popíšeme, naceníme a prodáme. Peníze za prodané věci pak pošleme na váš účet. Chcete vědět víc? Podívejte se, jak to všechno funguje.

Co se nejlépe prodává?

Skvěle se prodávají notebooky, tablety, počítače a jejich komponenty i příslušenství, mobilní telefony, fotoaparáty, hodinky, konzolové hry. Čím víc takových věcí najdete, tím víc vyděláte.

Berete opravdu vše?

Skoro. Nepřijímáme totiž žádný zakázaný sortiment a věci těžší než 30 kg nebo příliš rozměrné. Zároveň za vás neprodáme jakékoliv obnošené oblečení, křehké zboží (sklo, porcelán), software a hry s aktivovanými licencemi. Neprodáváme ani zboží silně znečištěné nebo vážně poškozené.

Odvoz

Jak k nám své věci dostanete?

Jsou dvě možnosti. Buď si pro vaše věci pošleme kurýra, nebo nám věci můžete sami zaslat třeba poštou. Tak jako tak si ale prosím objednejte odvoz pomocí našeho online formuláře .

Musíte věci nějak speciálně zabalit?

Zboží je nutné zabalit do pevných zavřených balíků. Zejména dbejte na to, aby byly křehké věci v balíku dostatečně zafixovány a ochráněny proti případným nárazům během přepravy. Pozor si dejte také na to, aby z balíku nic během přepravy nemohlo vypadnout. K balení doporučujeme využít tuto pomůcku - návod na správné zabalení balíku.

V případě vyzvednutí kurýrem jsou maximální rozměry 200 cm (délka) x 80 cm (šířka) x 60 cm (výška), hmotnost do 40 kg. U České pošty je maximální délka 180 cm, maximální součet rozměrů 240 cm a maximální hmotnost hmotnost balíku je 30 kg.

Jaký je minimální počet položek, pro které si přijedete?

Žádný minimální ani maximální počet jsme neurčili. Podle rčení, že méně je někdy více, ovšem doporučujeme poslat sice menší počet, ale zato hodnotnějších věcí.

Kam si můžete odvoz objednat?

Úplně kamkoliv! Rádi za vámi přijedeme na jakékoli místo v České republice.

Kolik za odvoz zaplatíte?

Odvoz prostřednictvím kurýra je zpoplatněn částkou 179,- Kč za každý balík. Doporučujeme tedy maximálně využít každý objednaný balík.

Jak dlouho po objednání budu na odvoz čekat?

Svozy objednáváme nejdříve na následující pracovní den.

Co se děje pak?

Po přijetí vašich věcí je všechny označíme, otestujeme, popíšeme a naceníme. Potom vám pošleme e-mail, ve kterém vás požádáme o schválení námi připravených položek k prodeji.

Prodej

Kde prodáváte?

Prodejním kanálem je web Annonce a další inzertní portály.

Jak se dozvíte, že vaše zboží půjde do prodeje?

Až budou vaše věci připravené k prodeji, upozorníme vás e-mailem.

Od kolika korun prodáváme vaše zboží?

To záleží na vás: navrženou prodejní cenu můžete schválit, nebo ji upravit.

Jak dlouho trvá prodej?

To záleží na nastavení prodejních cen. V rámci schválení prodejní ceny totiž stanovíte takzvanou „startovací cenu a minimální cenu“. Za „startovací cenu“ se zboží začne prodávat. Pokud se neprodá, budeme ho postupně zlevňovat až na minimální cenu. Díky tomu vám maximalizujeme výnos, a to i na úkor delší prodejní doby.

Co když budete chtít během prodeje některou z věcí stáhnout z prodeje?

To už bohužel nejde. Jakmile něco prodáváme, nemůžeme to jen tak stáhnout. Nebylo by to fér vůči kupujícím. Poslední možnost, jak prodej odvolat, je při schválení zboží.

Výplata

Kdy dostanete peníze za prodané zboží?

Jakmile dostaneme peníze od kupce, pošleme vám je do 21 dnů. O vyplacení můžete požádat v klientské sekci, kde vidíte i přehled částek a data, kdy půjdou vyplatit. Částky se ale mohou měnit podle případných reklamací od kupujících. Pro výplatu kreditu je potřeba zadat číslo účtu registrovaného u české banky.

Proč musíte čekat 21 dnů, než vám můžeme vyplatit peníze?

Protože pořádek dělá přátele. Kupujícím totiž garantujeme možnost vrácení zboží v případě skrytých vad, takže si peníze ještě necháváme pro případ jejich vrácení. Přesné termíny, kdy můžeme jakou částku vyplatit, najdete v klientské sekci.

Neprodáno

Co když se vaše zboží neprodá?

Pokud se zboží neprodá, můžete si vybrat, co s ním uděláme: buď ho věnujeme na charitu, anebo vám ho pošleme zpět (ale můžete si ho vyzvednout i osobně).

Mohu si nechat zboží zaslané k prodeji vrátit?

Samozřejmě můžete. Vrácení zboží je zpoplatněné, protože Bazarobotu jeho zpracováním už vznikl náklad. Konkrétní výši poplatků za vrácení zboží naleznete v aktuálně platném ceníku. Jakmile od Vás obdržíme požadavek na vrácení zboží, zašleme Vám informaci, kolik dle ceníku bude vrácení stát. Ve chvíli, kdy nám potvrdíte, že položky skutečně chcete vrátit, vystavíme fakturu, kterou Vám zašleme a teprve po jejím uhrazení zboží nachystáme k vrácení.

Jak si mohu nechat neprodané věci vrátit?

Běžte pod svým účtem do sekce Rozhodněte a v levém sloupečku tabulky zaškrtněte položky, které chcete vrátit. Můžete zaškrtnout jen některé, nebo klidně všechny. Nahoře, nad tabulkou s položkami, poté klikněte na tlačítko Vrátit vybrané. Zobrazí se Vám vyúčtovaní vrácení položek podle aktuálního ceníku. Vyberete si způsob přepravy. Pokud budete chtít zboží zaslat, nezapomeňte zkontrolovat adresu. A klikněte na tlačítko Odeslat. E-mailem Vám zašleme potvrzení o přijetí požadavku na vrácení, ve kterém najdete také informace k provedení platbě (číslo účtu, variabilní symbol, částku). Jakmile platbu obdržíme, zboží začneme vychystávat. Pokud jste vybrali, že chcete zboží zaslat, pošleme Vám v okamžiku odeslání balíku odkaz na sledování zásilky. Jestliže jste vybrali osobní vyzvednutí ve skladu, zašleme Vám e-mailem výzvu, že je zboží připravené k vyzvednutí – dříve nechoďte. Na úhradu máte 7 kalendářních dní. Pokud do té doby platbu neobdržíme, vrátíme zboží zpět do prodeje.

Ostatní

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?

Ozvěte se na naši zákaznickou podporu!

Objednat svoz